I will love you until my heart stops beating



hellu.

Idag är de torsdag och snaart helg. Jag är värkligen trött på allt, på skolskiten och pluggandet. Även fast skolan var helt okej idag så har jag ändo massa läxor, fysik matte och engelska. Nu har jag precis ätit, de fick bli fetmat. Kebabtallrik, gillar de faktiskt inte sådär jättemycket, men vad skadar de att äta de någon gång IBLAND ? Hihi. Somsagt var skoldagen helt ok. Jag, annis och Lisafisa skulle åka hiss ner till våningen där fyrorna går (under oss) med en TV. Hissen var serriöst as läskig, trodde vi skulle fastna och massa grejjer. Usch, de gör jag aldrig om. Just nu diskar jag lite och ska snart börja med läxorna :(:( bättre sent än aldrig.
Vi hörs kanske senare.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0