FOLLOW ME EVERYTHING IS ALRIGHT


HEJ VÄRLDEN!


Idag är de äntligen FREEEDAG ! Skoldagen var helt okej, oroade mej inte ett skit för alla lektioner. Ha, inte om man heter alva och pluggade i tre timmar (; Nåja. efter skolan cyklade jag hem, passade på när de var soligt. Väl hemma fick jag sitta på trappan och vänta. Hade nämligen glömt nyckeln HAHA. Pappa dök i allafall upp efter en kvart sådär (?) Jag webbade lite med agnes och sedan såg jag på en grymt kul Harry Potter parodi, nog den roligaste jag sett. Ett citat av snape : Men de jag hatar mest med dej Harry, de är dina jävla glasögon. Hhihi. Sen blev de upp och möta mamma, vi stannade och handlade lite saker till maten. De blir nämligen pastasallad, hur gott som hälst! Just nu sitter jag ihop kurad i soffan och  tittar ut på vädret, de ösregnade förut. Nu har de saktat ner lite men de är fortfarande mörkt. Ae vi hörs senare sen (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0