ain't no mountain high enough


hello maan ihmiset


(Alla som bor i Finland borde veta vad jag skrev högts upp :D)

Idag är de Måndag, veckans allra tråkigaste dag. Skolan var som vanligt, lugna lektioner och äcklig skolmat. Jag kom hem vid tre, och då satte jag mej här. Just nu webbar jag med annis som äntligen fått tillbaka sitt internet, har saknat våra små videosamtal, jag ska snart börja på min svenska uppsats som jag redan kommit åtta sidor på.  Den ska vara renskriven på torsdag så de är väll bara att sätta igång. Sicken tur att jag älskar att skriva :). Jobbiga skola, jag har faktiskt varit duktigt och skrivit upp allt som måste göras i veckan på en lista. Ska ta några saker per dag så de inte blir sådär stressigt, nae vi hörs senare. Uppsatsen kallar !







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0