Jag som 18-åring ? :O

Hej sötisar.

Idag är de onsdag, super skönt, snart helg. Idag var alla sjuorna i boda. Vi skulle göra en massa sammarbetsövningar i olika lag. Helt okej dag faktiskt, mycket skratt och men dåligt väder. Sen när skoldagen slutade vid halv två, så gick jag och agnes hem till henne. Jag bytte om och sedan gick vi till bussen. Väl på bussen träffade vi, Noah, Ida, Pontus och Christoffer. Ida och Noah åkte inte så långt så de var jag, agnes, pontus och crhistoffer kvar. Haha vi skrattade mycket och sura miner blev de en hel del (; När jag och agnes kom till stan gick vi upp till mamis jobb föratt hämta mina pengar. Sen drog vi en vända på stan och hittade de vi skulle ha, agnes köpte ett par nya mjukisbyxor lite annat smått och gott. Jag köpte tre ansiktsmasker, två med choklad och en me jordgubb. Haha, när vi gick där och kikade i massa affärer frågade en kille som kom från 3 om han fick ställa en fråga. Jag sa såklart ja, och frågan löd: Hur gammal är du. Jag svarade, 14 ( blir de om 6 månader :D) Då sa killen lite skenerat: jasså, vi frågar bara dom mellan 18 och uppåt. Jag och agnes gick därifrån och efter ungefär fem meter var jag tvungen att fråga henne: Hur gammal ser jag ut att vara egentligen ? :O. Hahahah. Jag och agnes stannade till vid Mc donald´s där jag träffade bästakusinen, aww. Hade inte träffat honom på sjukligt länge. Vid fem tog vi bussen hem med mami, och när vi kom hem väntade maten på bortet. Potatismos, mums. Nae, nu ska jag plugga på tyskan och dra på mej en ansiktsmask, vid nio väntar efterlängtade andraavenyn. Vi hörs !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0