dina ord betyder inget längre.

hej och god morgon.

Eller man kanske inte ska säga de när klockan är tolv.. Som vanligt vaknade jag tas tidigt men ändo. Man ska ju inte sova bort hela lovet. De blev ingen stan idag, mamma hade fullt upp på jobbet så ja skiter i de. Så idag ska jag nog bara ta de lungt och kanske fixa med mitt rum.  Pappa och anton sover fortfarande, skönt de så man får lite lung och ro. hihi. Imorgon blir de badhuset med min bästavän. De ska bli så skönt att bada, och jag tar med mej kameran då. Nae jag skriver mer senare sen, då jag kanske har lite roligare information ^^.



Kommentarer
Agnes♥

Åhhh jah vill ha torsdag !<3

2010-04-07 @ 15:39:11
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0