lååångt inlägg

Hello beauties.

Jag är nyss hemkommen på "riktigt", sitter hemma hos agnes nu, och självklart tog jag med min dator. Haha, nu tror ni väll säkert att vi kommer att nörda här hela kvällen, men senare sen så ska vi bada tunna. Najjs (; . Dagen i badhuset var WONDERFUL. Eftersom jag älskar vatten överhuvudtaget så blev de ännu bättre. Vi kom in till badhuset vid tio. De var typ inget folk där, men de var mest skönt. Slippa göra bort sej inför allt för många. Haha. Vi badade ända tills klockan blev halv ett och vi gick upp för att duscha. Vi lämmnade badhusets dörrar klockan ett ungefär, ja måste dit snart igen ! Nu kommer vi till den bästa delan på hela dagen, hihi. Jag fattade inte riktigt dedär med spårvagnstabellen så jag började gå mot stan istället, men agnes den latmasken orkade ju inte gå och kom snabbt lååångt efter. Efter ungefär 100 steg kommer spårvagnen men vi hinner inte tillbaka. Så efter tre kvarter ser jag Mc donald´s skylten och ropar på agnes att hon ska snabba på. Så vi äter och promenar lite i de underbara vårvädret. De har varit jättesoligt hela dagen. Tills vi kommer hem till denhär tråkiga byhålan där de är lite kallare och fortfarande snö på gatorna. Jag och agnes gick hem till mej och hämta mina kläder och sen tog vi bussen hem till agnes.Nu sitter vi här och jag lägger upp dagens bilder i nästa inlägg. Vi hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0