Why can´t we just be friends ?

hellu. (̾●̮̮̃̾•̃̾)

Igår såg jag ju på Så ska de låta, efterde såg pappa och jag på Blade, ni vet dendär filmen om en man som föds till en vampyr och massa skit. Den slutade vid tolv och då gick jag upp och la mej. Idag är de lördag  och jag vaknade vid tio och idag är de näst sista dagen innan skolan börjar. ååh jag vill inte tillbaka, jag vill inte. Dagen än så länge har bara varit låångsam. Först kom min farmor & hälsade på, vid tre kom min syssling och hennes föräldrar. Dom åkte för ett tag sedan. Senare ska väll vi laga lite mat och sedan sätta sej i soffan med lite godis föratt se på sista delen ur Flickan som lekte med elden. Vi kanske hörs senare.



Kommentarer
Agnes♥

Haha världens finaste bild ;) <3

2010-04-10 @ 16:51:55
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/
Hanna Linea Jönsson

Hehe tack:)

2010-04-10 @ 20:56:58
URL: http://hannalineajonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0