- Inget roligt.

hej.

Sitter just nu och fryser som ett jäkla as! De är typ -17 grader ute, jag svär, jag döööör ! Jag måste härifrån, jag hatar när de är kalt. Usch, och inte är de häller roligt att de är mörkt när man kommer hem ifrån skolan :( Idag vaknade jag upp, helt genomförkyld. Verkligen inte min dag idag, blev förvånad att jag tyckte SO-provet var lätt. När jag kom hem från skolan hade pappa gjort te till mej och tänt ljus. Så just nu sitter jag vid mitt käksbord och skriver, jag ska snart börja slipa lite extra på tyskaglosorna och sedan äta middag. Hela jag är seg, har absolut ingen lust att gå till skolan imorogn. Men jag ska ändå kämpa mej igenom dom två sista skoldagarna för denhär veckan. Får inte missa mina biologi lektioner imorogn och på fredag eftersom vi ska gå igenom en massa iför ett prov :(. Jag gör allt jag kan för mina betyg ! Vi hörs kanske ikväll, annars, ha en bra eftermiddag ♥


idag möttes våra blickar, mer än vanligt. Jag är som lyckligast när jag är i din närhet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0