- Pepparkakor bakar dagen ;)

GOD KVÄLL !

Idag är de lördag och just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik. Idag har de bara varit en slapp dag, min kusin och min moster kom hit vid två och då började jag, min mamma, min kusin, min moster, min storebror och agnes baka pepparkakor. Jag slog på stort och skar ut min hand i pepparkakasdegen, haha. Den pepparkakan ser oerhört ovanlig ut till skilnad från alla tanter och gubbar som ligger runt om ;) Skrev inget igår men vill ni veta vad som hände ? läs agnes blogg ;) Imorgon är de andra advent och jag ska gå på bio med min familj och se Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. Har velat gå och se den sedan den släpptes ( jag vet, de var inte alls så värst länge sen ;) Ska snart se på Komisarie SPÄCK och somna till den. Vi hörs imorgon ! ♥





Kommentarer
Memmiis

- Nu är vinnaren av veckans blogg uppe blev det du ?

2010-12-04 @ 22:03:15
URL: http://memmiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0