- TORSDAG :D

men k.u.l. Nu snöar de igen ! De ända som är bra med det är att temperaturen har stigt och hamnat på -9. Ändå jävligt kallt. USCH!

Idag är de torsdag och dagen var helt okej, har ju nästan bara textilslöjd på torsdagar så de är rätt skönt, är snaaart klar med min morgonrock. Jobbar som ett djur för att den ska bli klar snart (: . Efter skolan gick jag hem med agnes och handlade lite i konsum och sedan gick vi hem till mej och pratade. Mysigt ♥. Hon åkte nyss och jag ska snart fixa med annaälsklings födelsedags present snart eftersom de är hennes dag imorgon. Min stumpa blir stor :) Sedan ska jag gör lite biologi och städa. Agnes ska nämligen sova hos mej imorgon och vi ska åka på hennes spark. 14år, fortfarande lika kul :D Nehe, vi hörs när vi syns underbara ni. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0