alva, du är så jävla värdelös!

Hej.

Skit dag, skit skit SKIT! Allt suger, även fast de är fredag kunde de inte vara värre. Fick tillbaka mitt svenska prov, fick godkänt men känner mej ändå så jävla värdelös, så när man frågar vad alla andra fick så har dom nästan fullt. Svenska är mitt bästa ämne, fyfan vad arg jag är på mej själv ! Sedan skrev jag mitt biologi prov, var tvungen att kompletera det, tur var att jag blev godkänd där också. Annars hade ja gott sönder, som om jag inte gjort de ?. Sen har jag ju såklart på något vänster svin ont i benen, de bränner och jag har nästan tjutit hela dagen iskolan. FUCK THIS DAY! Skönt att de snart är jullov. Hade de varit mitt i terminen hade jag hoppat av skolan. Usch. jag blir bara besviken på mej själv. Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska laga klart maten, sedan ska jag gå och tycka synd om mej själv ! Hare bra. ♥

vore de inte för honom, skulle jag aldrig fortsätta kämpa </3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0