DAG 1.

MIG SJÄLV :

Jag heter Alva Göjefors och bor i Östergötland.
Jag föddes den 31 oktober år 1996.
Min familj består av en 17årig bror och en mamma och en pappa. Min familj betyder oerhört mycket och jag älskar dom oavsett.
Jag går i 8b, världens underbaraste klass.
När jag ska söka gymnasium ska jag söka till JohnBauer Gymnasiet, där jag ska gå Bageri och Konditori linjen. Eftersom jag älskar att baka och blir alltid lika glad när någon gillar de jag gör.
På fritiden brukar jag umgås med mina vänner och faktiskt läsa. Jag vet, de låter tråkigt men är helt okej.
Jag är rädd för att dö. kanske inte själva känslan kanske men att behöva lämna min familj och mina vänner.

Där har ni mej.





Kommentarer
Sk8 Sixteen

Veckans Blogg tävlingen är avslutad. Blev det du som van?:)

2010-12-04 @ 14:11:47
URL: http://ljuskartongen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0