DAG 2

MIN FÖRSTA KÄRLEK.

Hihihi, ja du. Jag har aldrig haft ett serriöst förhållande eller någonsin varit riktigt riktigt kär. Så min första kärlek kan man nog inte kalla de direkt, men de var i fyran. Jag var jätte "kär" i en kille i min klass, grejjen var ju den att han var en av mina närmaste vänner. Så, liten som jag var, och på den tiden gjorde man så. Så stoppade jag in en lapp i hans skåp där jag förklarade att jag tyckte om honom. Tyvärr blev ju dock svaret nej, och jag blev jätteledsen. Hahha, fast idag är allt som vanligt. Han är fortfarande en av mina närmaste vänner och jag har kommit över de stadie då jag var "kär" i honom. Just idag. 4 år senare, är jag faktiskt på riktigt kär i en person. Tänker dock inte nämna något namn, men ni kan ju iallafall önska mej lycka till så de inte slutar som i fyran ;)





love is all around. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0