DAG 3

Denhär stunden vill jag uppleva igen. :

Jag skulle faktiskt vilja uppleva två stunder.

1. Jag skulle vilja vara tillbaka sommaren 08 då min mormor fortfarande levede och var frisk. Vi var på mormors och morfars landställe och allt var bra och som vanligt. Jag saknar henne så mycket, och jag skulle absolut vilja träffa henne minst en gång till. ♥

2. Jag skulle vilja vara tillbaka på KRETA  hösten 09. De var så underbart att få simma i medelhavet och bara må som en gud. Jag ska absolut åka tillbaka dit någon dag, dock inte till samma hotell. De var inte de allra bästa, men värmen och min fantastiska familj som jag reste med. TA MEJ TILLBAKA!




bild ifrån älskade kreta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0