DAG 4.

MIN BÄSTAVÄN :

En bästavän ska vara någon som alltid finns där, en person man kan gråta ut imot och inte är rädd för att göra bort sig framför. Jag har en sådan vän, en helt fantastisk vän som heter Agnes Hallberg. Hon är mitt absolut allt, jag vet inte vad jag vore utan den tjejen asso. Hon är en sådan vän alla borde ha, en person de inte går ha tråkigt med. Agnes är den person som vet mer om mej än någon annan, eftersom jag kan lite på henne till 100%. Agnes är en underbar person som alltid överaskar en med nya galenskaper varje dag. I lite mer än 2 år har hon varit min bästavän, och jag ångrar ingenting vi gjort tillsammans. Alla stunder, minnen med agnes är guld värt. De finaste jag har. Agnes är min allrabästavän, och jag älskar henne percis som hon är ♥




Agnes Bosse Majken Hallberg

Alva Maggan Florens Göjefors
=
NU & FÖRALLTID


Kommentarer
Agnes (̾●̮̮̃̾•̃̾)

Underbara två år, älskar dig mitt allt. Ingen Agnes Bosse Majken Hallberg utan hennes allrabästavän Alva Maggan Florens Göjefors ♥♥♥

2010-12-07 @ 21:34:11
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0