DAG 6 !

Mhm..
Mitt favoritminne ?, jag har massvis och vet inte ens hur jag ska kunna välja ett ?! Kan berätta lite kort om när jag var i tyskland sommaren 07. De var verkligen underbart, vi åkte bil genom svergie och ner till tyskland där vi besökte städer som Stralsund, Rostock, Lübeck, Sassnitz och Rügen(om de ens är en stad ;) De var jättevarmt och skönt och vi besökte vissa museum om andra värdskriget. Vi stannade bara i tyskland i 4 dagar, de var lite synd eftersom jag gärna hade stannat kvar längre. Jag hade planer då på att köpa en sommarstuga där nere när jag blev vuxen, men sedan berättade min pappa att de inte finns någon allemansrätt (betyder att du ex inte får plocka blommor sådär i skogen som man får göra nästan lite överallt isverige) och då sprack mina planer. De lät inte så frästande längre (;




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0