DAG 7.

D E T T A Å N G R A R J A G.

jag ångrar faktiskt inte speciellt mycket. Kanske att jag inte umgicks tillräckligt med min farfar, även fast jag nästan var hos honom varje dag efter dagis. Jag saknar honom massvis, tyckte de var orättvist i flera år att han bara försvann, var ju bara sju år. Inte speciellt lätt att veta varför farfar inte var kvar hemma hos farmor. När jag äntligen började komma över att farfar aldrig kom tillbaka tog de bara en sådär 2 år så gick min mormor bort. Usch, de var verkligen jobbigt och jag ångrar att jag inte umgick mer med dom, jag kunde träffat dom mer ! haft mer minnen att se tillbaka på. ja saknar dom. ♥



Vackra farfar .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0