DAG 8. DET HÄR UPPRÖR MEJ !


• Folk som tror sej veta allt och tycker att ens egna åsikter är viktigare än andras. Usch, dom upprör mej bara inte, jag hatar serriöst sådana människor. Tänk er själva en person som bara säger: nej, så tror inte jag, jag tycker såhär och såhär. Jag skulle serriöst kunna gå fram och slå ner en sådan person, allvarligt talat. Visst att alla någon gång är självisk och tycker, ne min åsikt är bäst, viktigast och jag skiter fullständigt i vad du säger och tycker bara alla lyssnar på mej. Men en människa som är så hela tiden borde nog ta och fundera lite att ingen kommer vilja umgås med den personen efter en kort, mycket kort perriod.

• Något som också upprör mej är elaka vuxna, dels sådan som slår sina barn. Då är man ju inte helt frisk i huvudet, först skaffa barn och sedan ha dom som slagpåse. De är sjukt. men också vuxna som slår med ord. Vi hade en lärare i skolan en gång som var en sådan person jag nämde allra först i dehär inlägget. Om man sa att man ville ha något, sa hon alltid : din vilja står i skogen och växer! Percis som om min åsikt inte spelar någon roll, ja skiter i vad du tycker. Ungefär så, och så säger man verkligen inte till ett barn. Inte till någon !!!! Alla som läser dehär, tänk först, prata sedan. Du behöver inte slå någon fysiskt, ord kan få en männsika gå lika mycket sönder som ett slag i magen.

Usch dehär inlägget var inget roligt att göra, jag blev bara förbannad ! SOV GOTT !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0