dan före dan före dopparedan.

hej.

Igår var en seg dag, agnes sov över hos mej ifall någon ville veta, vi vaknade vi nio och vid halv elva åkte hon hem - Samtidigt åkte min familj iväg till stan för att handla julklappar, fick inte hänga med pga att dom skulle köpa lite till mej också ;) Hade faktiskt inte tid idag häller, har målat några så drag i mitt rum och tagit undan all täckplast och möblerat. Längtar till efter jul då mina nya möbler kommer !! :DD. Ikväll när päronen samt min broder kommer hem ska vi julpynta och fixa julgranen, myys. Imorgon blir de full rulle hela dagen, ska hjälpa till lite här hemma med en massa julfix och sedan ska jag byta julklappar med bästavän. just nu sitter jag helt lonely i mitt hus och bara luffar, lyssnar på musik och bara har de allmänt bra. Vi hörs när vi syns gottfolk ! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0