fel på klockan ?

God morgon.

Vaknade extra tidigt idag, redan halv sju ! Var inte bara lite små seg efter att ha sommnat vid ett igår kväll. Idag ska jag ju till stan med agnes men jag hade kollat helt fel på tiden så för kanske 20 minuter sedan var jag klar att gå, då jag kom på att jag inte behövde gå klockan åtta när bussen i själva verket skulle gå fem över halv tio -.-' . Hahha, just nu sitter jag i min säng och har sådan där nervös mage känsla, inte kul. Sedan sitter jag och funderar på vilka puckon som är ute och smäller raketer nu ? dels är klockan bara strax efter åtta på morgonen och nyår är inte förns imorgon ;) ne nu ska jag fortsätta lyssna på den låt som rullat hela morgonen på spotify, hare bra ♥



lifehouse, mycket kärlekt till killens röst ! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0