GOTT NYTT ÅR !

hej.

Först och främst vill jag önska alla ett gott nytt år och sedan vill jag berätta att detta är mitt 500:e inlägg ni just nu sitter och läser. Mitt nyårslöfte förra året var att jag skulle skriva minst 200 inlägg, och de verkar ju som om de löftet är klarat (; . Kom alldelses nyss hem ifrån nyårsvandringen, skulle egentligen inte behöva gå de med tanke på att jag gått den så många gånger att jag skulle kunna rabbla upp allt man får se just nu, men de orkar jag inte ;) Ja ska strax ut och möta jennifer min skönhet, har inte träffat henne på döö länge så jag saknar henne massvis ♥. Efter det blire en liten lyxmiddag hemma och sedan en massa raketer ;) agnes sover här också, toppen. Vi hörs säkert mer ikväll. Om inte, ha en underbar dag och var rädda om er ♥.

just nu.




ett år sedan :



och en grym snygg pudding ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0