GROOOVEY !

Hej.

Idag är de måndag och ingen konfirmation, ganska skönt faktiskt ;) Just nu ligger jag i min soffa och lyssnar på min underbara spotifylista, i love it ♥. Idag har skoldagen bara varit lung, matteprov på morgonen ( gick skapligt) - film- lunch- skriva en kort text på engelskan + lite film - ännnu mer film ! slapp dag, fast den var välbehövd efter all stress de senaste veckorna. Imorgon är de vollyboll tunering på förmiddagen och sedan julavslutningen. Sedan går denna glada men helt slutkörda bruden på jullooooov :DDD. Idag ska jag bara ta de lungt och måla lite i mitt rum med mami. Snart är mitt rum helt  klaart, suvverääääänt ! ne, ska försöka sova en stund till den asbraiga musiken som brummar i bakrunden. HA DE BÄST !



GROOOOVEY :D


Kommentarer
Agnes

helt galet GROOOVEY! :D ♥

2010-12-20 @ 19:43:18
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0