I’d catch a grenade for ya

Hej.

förlåt för en urkass uppdatering men de har varit så mycket nu runt jul. Massor av god mat och trevligt sällskap, är de bara jag som upptäckt att julmat räcker de med att äta en gång om året. Man blir ju trött på det efter en portion ;)
Idag är de tisdag och jag vaknade nyss, ligger fortfarande kvar i sängen och inspekterar mitt nya rum. Skit fint. Var på ikea igår och handlade nya möbler, great ! Idag ska jag in till stan med padre och kolla på en matta. JUste, de är ny design på bloggen också, kändes så tråkigt med grått grått och åter grått. Nae nu ska jag gå och äta frukost och kissa, är så sjukt kissnödig (användbar information;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0