If tomorrow never comes..

hej.

Just nu sitter jag på mitt rum, dricker Dr Pepper och bara tare lungt. Var ju istan idag med agnes, hon skulle ju klippa sej och fint som få blev de ! Funderade på att sticka in på en drop in och klippa av mej mitt hår också ;) ja pratade ju om att jag skulle ta ett till hål i örat idag men typ alla salonger hade fullbokat och de flästa tog ens inte hål :( Agnes och jag gick upp på stan sedan också, tänkte kolla en sista sväng på mellandagsrean. Kom hem ett par hundralappar fattigare men se de ifrån den ljusa sidan. Jag fick med mej en stickad kofta, en "tjock" tröja, sockar och hårgfärg. När jag kom hem åt jag lasange och nyss skrev mamma på min vägg : "De är inte hur man tar det, utan hur man har det" så nu är mitt rum komlpett. De är faktiskt ett utav de bästa ordspråk jag vet. Nu ska jag städa lite på mitt rum och slänga i hårfärgen. Hare bra ♥.



du gör mej lycklig.


Kommentarer
Jennifer

älsklings alvis <3

2010-12-31 @ 14:30:09
URL: http://striipes.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0