JULLOOOV!

Hej :D

Idag är de tisdag och julloooov !! Dagen iskolan har varit jäkligt slapp, först volleybolltunering. Hahha självklart kommer mitt lag sist, maria och ja är bääst  ;) Efter de var det matte och engelska, ganska lugna lektioner de med. efter de mööös vi, med massa skumtomtar och lussebullar. Vid fyra tiden masade vi oss upp mot kyrkan där  julavlslutningen höll till. När de var slut fick vi våra FÖRSTA betyg, som jag dock inte öppnat än (; Efter avslutningen åkte jag och agnes hem med linnea och hennes mamma. När agnes och jag kom hem till mej visade jag henne mitt rum som på tal om inget annat är färdigmålat :D Sedan bakade vi en kladdkaka och bara satt vi datorn, vid 6 kom mamma hem och vi åt mat och fikade. Just nu sitter vi nere i min källare där jag förövrigt har bosatt mej nu, eftersom de stinker målarfärg i mitt rum !! Nu ska vi kanske kolla på någon film osv... Ha en bra tisdag så hörs vi när vi syns.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0