ledsen för dålig uppdatering ..

hej.

Jag är hemskt ledsen för en kass uppdatering, men jag har haft så mycket att göra den senaste tiden, en massa prov och läxor inför betygen. Nu släpper de iallafall, har bara en läxa och två prov kvar. Idag var de lucia och de var luciatåg i matsalen, min kusin var lucia och hon var jättefin ! Efter de var de bara vanliga lektioner och sedan var dagen slut, jag och anna väntade på agnes i 40 minuter eftersom hon var på kö, sedan fortsatte vi mot konfirmationen och de var avslut för terminen, ganska skönt faktikst, vi fick skriva vårt namn på en lapp och sedan skulle alla skriva något om varandra, jag fick en massa gulligt. Efter konfirmationen åkte jag hem och åt, just nu sitter jag i soffan och ska precis skriva klart min tyska läxa och sedan se på FARSAN med mamma och pappa. Vi hörs när vi syns ! ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0