MJÖLMÅNDAG !

hej.

Skoldagen var faktiskt helt okej idag, de är bara lite mycket i skolan för att jag ska orka mej igenom den ett år till :( Idag fick vi också hem våran salami korv, 33 st hade jag såldt. Ibland är de tur med goa grannar och fantastiska vänner ♥. Efter skolan var de konfermation, där vi mest bakade och hade de allämnt mysigt. Självklart hade jag och annapanna mjölkrig (; hahha hon såg inte kolk ut på ett ända ställe D: . När jag kom hem åt jag mat och nu ska jag pluuuuuugga. Har en massa prov i veckan, och jag måste klara ALLA! Idag hade jag tyska prov, blev mer än godkänd, bra ! Nu måste jag fortsätta med mina läxor och kanske gå ner för att koka te. Känns som om de behövs nu när snön börjat falla igen.



bild ifrån svenskan. min humor är bäst, tyvärr har inte anna insett det. Med tanke på hennes fina pimpade svenska papper  ;))


Kommentarer
anna

Alva <3

2010-12-07 @ 19:00:58
URL: http://annamariahelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0