mysig dag.

Hej.

Idag är de onsdag och jag har varit med agnes, lucas och oskar. Vi var hemma hos mej och pratade och såg på film, mysigt. Vid sex gick vi upp till pizzerian och åt, ännu mysigare. Efter ett tag gick alla hem till sej utom agnes som hängde med mej hem igen, vi pratade och bestämde att jag skulle hänga med henne till stan imorgon och klippa sej, fårse om jag tar ett till hål i örat då också, hoooppas :D. På fredag är de nyårsafton som också spenderas med agnes, as bra (y). Just nu är jag hemkommen från att ha följt agnes till bussen, och sitter just nu i soffan med en cocacola cherry, gör nice, samt oroar mej för mitt tandläkar besök i januari där vi ska diskutera om min tandställning, inte lika nice. Nae ni får ha en bra dag så hörs vi ♥

just nu :



tidigare idag: (se noga i högra hörnet och beskåda den underliga varelse som skymtar där;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0