snart jul !

hej.

som jag skrev igår blev de ju dock inga inlägg. Jag gick på stan med mamma för att handla julklappar från 11 till 5. De var gaaanska så skönt att få komma hem sedan ;) men den sköna känslan försvann lika snabbt som den kom efersom jag skulle hem till agnes nästan dirket. Vi bakade marsipan godisar i typ 3 timmar när vi kom på hur onödigt de var eftersom ingen i hennes familj typ äter sådant ;) vid nio tiden badade vi i deras vedtunna tills pappa kom och hämta mej vid halv ett. När jag kom hem var så jäkla trött att jag drack typ en liter vatten och gick o la mej. Idag vaknade jag vid halv sju och hade så j*vla ont i magen, tog en tabeltt och somnade om. Gick upp vid tio och började med mitt rum. Jag har just nu spaklat och fixat, i kväll ska pappa och jag måla på vit fräg och kanske imorogn kommer den "riktiga" färgen upp. Skönt att de strax är klart, i julklapp ska jag få nya möbler ;) as bra (y) . Ända problemet idag blir att jag måste sova ikällaren eftersom de luktar så starkt när man målar, äsch jag får väll helt enkelt överleva (: Vi hörs kanske ikväll också. ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0