tomten jag vill ha en riktigt jul.


hej
.

Just nu sitter jag framför julgranen och inspekterar alla julklapparna ;) ska jag vara riktigt ärlig, eller tjaa alla har ju nästan redan sakt detta men jag har inte så mycket till julkänsla, önskade verkligen att jag hade de. Underbart när man är helt nervös inför julafton. Just nu vill jag bara sova, de kanske ändrar sig imorgon då de är självaste julafton !! Har precis julpyntat och fiffat här hemma. Lyssnar på jullåtar och ska snart dra mej mot sängen och lyssna på "Kalabalik hos morfar prosten" Har lyssnat på den sedan jag var 9 år  kanske. Kan tillochmed ett litet stycke hur berättelsen: På perrongen står prosten, sur som en ättiskgurka med persian mössan nerdragen över ögonbrynen, han har åkte buss till kalmar, för han får inte köra bil på vintern för prostinan" Hahha, allla ni som inte lyssnat på den skivan eller läst boken, tveka inte. Man mår bra av att lyssna på den. Nae nu ska jag soooova, hörs imorgon på den stoora dagen!

mina favoritjullåtar just nu :



grabben som sjunger låter så j*vla gullig :')♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0