Underbara du

Jag fiaxde nyss en liten grej på alvas blogg och när jag ändå är inloggad tänkte jag skriva en liten grej.

Jag är stolt, stolt att få kalla dej min bästavän. Jag har varit såhär stolt i två år och det har varit två helt underbara år, helt underbara för att jag har fått spendera dom med dej. Du som är världens bästa människa och min solstråle, med dej mår jag bra och jag vet att du alltid finns där. Du är dendär klippan jag håller fast i. Och alla skratt vi har delat, du får mig alltid att skratta och jag vet att en dag med alva blir en dag med skratt. Alla saker vi gjort tillsammans, det är guld värt. Alla saker vi kommer på och garvar i dagar åt. Helt enkelt underbara.

Det här blev inte världens lägsta text och hur lång text jag än skrev skulle den inte kunna beskriva min bästavän.

Jag älskar dig alva göjefors. Du och jag för all framtid♥

// agnes hallberg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0