trött..

hej och godkväll.

Kom hem ifrån stan för ett tag sedan efter att ha handlat julklappar med agnes, usch de var så mycket folk att jag fick ont i huvudet (jag gillar nämligen inte trånga utrymmen och en massa folk runt om mej). Fick med mej ett par julklappar med mej hem men ja ska ta resten i början av nästa vecka. Imorgon är de fredag och jag är sjukt peppad på morgondagens skoldag, på morgonen ska jag redovisa om lukt,känsel och smak i biologin. inte alls svårt, och sedan ska jag ha idrottsuppvärmning med anna och alicia, och efter de julshow. Skoldagen imorgon kommer bli bra, de känner jag på mej. Just nu har jag precis gått igenom min idrottsuppvärmingen en gång till och ser på Criminal Minds, när de är slut ska jag sooova, är så j*vla trött. Vi hörs ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0