Friday I'm in love.

hej.

Idag är de fredag och som jag skrev i gårdagens inlägg sa jag att denhär dagen skulle bli bra, självklart blev den de, nästan dubblet så bra. Biologin gick jättebra, idrotten också och julshowen var jättebra, efter skolan åkte jag inte till stan med pappa där vi kollade på lite saker och åkte hem. Just nu sitter jag och fikar med mina föräldrar, fast dom sitter och pratar om en massa tråkiga saker just nu så jag skrev lite här istället (; Imorgon ska jag handla julklappar med mamma och sedan baka julgodis med agnes. Så de kanske inte blir så mycket till att skriva imorgon, vi får se. Nu ska jag återgå till mitt part med päronen. Vi hörs ♥



ungefär samma plats några månader senare ;) ♥


Kommentarer
Agnes

och samma underbara alva som jag kramar :) <3

2010-12-18 @ 17:30:10
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0