välkommen nya istiden.

usch, fy vad kallt de är ute. Kom precis in genom dörren efter att ha bytt julklappar med agnes. Vi skulle ses på gärdet, självklart var inte den vägen där plogad så vi pullsa fram i snön från båda hållen. I slutet skulle vi springa till varandra, så som man gör i filmer ;) självklart ramlar jag rätt ner i snön efter en sissodär fem steg hahha. Vi bytte iallafall julklappar och jag fick en parfym, ett ljus, tändstickor och ett armband. Jättefint alltihop ! Nu sitter jag i mitt rum och bara kopplar in julkänslan. De är sjukt att de är julafton redan imorgon ? de var ju nyss sommarlov :O . Nae nu ska jag hjälpa till att julstäda. Hare gött.

lägger ut samma låt som jag lade upp för exakt ett år sedan idag.




Kommentarer
Memmiis

- roligt att du vill vara med. Lycka till :)

2010-12-23 @ 20:11:15
URL: http://memmiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0