"Gör om mej" & en BAJSKORV!

hej alla trötta :)

Nu är klockan är strax halv ett och jag och agnes kollar på SCRUBS. Haha jag och agnes "lekte" gör om mej. Jag började med agnes efter 17 minutersåg hon ut såhär:



och efter yttligare 10 min såg VI ut såhär:




Läckra va? haha ja vet :D

Sen efter ett tag sätter sej agnes i min säng och läser. Jag sitter kvar framför datorn. Efter en liten stund utbrister agnes : -ALVA, VARFÖR HAR DU EN GÅENDE BAJSKORV SOM BOKMÄRKE ?!!

För i boken som agnes läser som då är min bok där de ligger ett bokmärke med en i mina ögon en läslus.

alva: -Agnes, de är mitt bokmärke med en LÄSLUS på.

agnes&alva . HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA.. i ungefär 10 min.

Min och agnes humor allså. Nae nu ska jag sluta, ni fick reda på vad jag ville säga så godnatt och sov gott.

Läslusen eller bajskorven som agnes skulle sagt

|
|
v



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0