Grattis EmmiiZ på din 14-årsdag !

hej bloggen


Idag är de lördag och jag ska snart hoppa in iduschen och göra mejj redo. Vid fem ska vi åka in till min kusin som fyller 20 [egentligen imorgon men ändo ;)], grattis §. Vi ska sova kvar där så jag passar redan nu på att önska alla en trevlig allhjärtans dag i morgon. Uppvakta dom ni älskar riktigt mycekt nu ! Idag fyller emma söötis år. Hela fjorton år ! nu kan man värkligen säga att vi varit vännner halva våra liv ;') Emma, ett stortgrattis på din dag ♥ . Idag ska jag kanske vara med agnes en stund också, får väll se vad vi gör. de blir ju bara en snabbis så inget märkvärdigt står väll på listan ? Aja, webba med agnes till halv tolv igår, sen drog jag täcktet över huvudet och sommnade, sköönt. De känns som om veckan tagit hundra år. När folk pratar om vad vi gjort imåndags känns de som om jag gjorde de för två år sen :o ? Just nu sitter jag och lyssnar på smurfarna och ser gamla barnminnen i huvudet. aw.. Ojj är redan klockan halv två ?! vi hörs efter min dejjt med duschen ;)) .




BARNDOMSVÄN :') ♥


Kommentarer
Linnea Nicander

halv två på natten eller på dan?<3

2010-02-16 @ 20:30:26
URL: http://linneabejjb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0