hos moster & kusin..

hejj igen.

jag har nu har jag fikat och ätit god mat. Jag har ju ändo varit soccial i ett par timmar så jag belönar mej med att blogga (: Totte (min kusin) fick en systemkamera av oss ::D & han blev nog glad eftersom han springer runt och fotar hela tiden. Ikväll måste jag ge mejj själv detta tragiska besked: alva, ikväll kan du inte se melodifestivalen :( . Men äsch, ded är bara en melodifestival ? Jag sitter just nu med min mosters tröga dator och inte min egen finfina lapptop :/ Jag glömde den hemma.. Idag fick jag min allahjärtansdagpresent (långt ord :s) av mamma, de var en BH och tre trosor (y) jag är bara för snäll som får presenter (a´ A,just de. min mobil är urladdad och jag har inte tagigt med min laddare !! undra vad mer jag glömt, vi får se när jag vaknar och ska fixa mejj imorgon :D Jag har väll inte så mkt mer att säga. mer än att jag är trött och utråkad . Vi hörs kanske senare..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0