Långagärdet i snöstorm !

hej igen !

Jag kom hem från agnes för en stund sedan. Jag var tvungen att GÅ till henne! De var/är ju full snöstorm ute och på långagärdet var de en meter snö att pulsa igenom, tur att pappa tvingat på mejj termobyxor. Sen kom agnes och mötte mejj och vi gick hem till henne då var klockan kvart över 5 och vi gjorde varm choklad och såg på: Långben the movie, as bra fem tummar (Y). Sen skulle agnes och hennes pappa skjutsa hem mejj, vi stannade vi konsum och köpte godis sen blev de att gå hem och då hade mamma fixat mat åt mej, dom andra hade redan ätit. Gulligt vava? vilken servis. Nu sitter jag framför datorn och ska äta klart, sen blir de myyyyys framför melodifestivalen . Hare bra.

min mat:


   

blir inte sådär jättebra i svartvit men de är kött, pomme och sås . mums !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0