Lisa är bäst !

Hejj kalla jorden !

Okej jag vet att de inte är kallt över allt men ändo. Idag är de onsdag och jag är sjuukligt hungrig. Dagen i skolan var heelt okej. Vi hade tyskaprov som gick kanon, ni ser. Jag gör faktiskt mina läxor, ibland.... Jag tycker att alla ska få veta hur mkt jag bah älskar lisa just nu ! Vi skulle ha komet lektion, och då ska man vara itid, men jag så dum som jag är missar tiden. Men Lisa gull räddade mejj och frågade fredrik hur många poäng vi hade sammlat ihop så han gick iväg för att kolla de så jag hann in och satt på min plats när fredrik kom tillbaka. TACK!
Just nu sitter jag med läxor över knäna, nae men de känns så. Två läxor i engelska och en i matte, ååh.. Idag ska jag fiixa lite inför imorgon, då har vi vinteridrotts dag. Jag&anna har valt spa, där får man bada, basta och laga mat. Grejjen är väll den att vi ska vara kvar iskolan. Så dagen imorrn spenderas nog med mäst med anna, alexandra och agnes. De ska ju vara nior och åttor också så de är bäst att hålla ihop (; Va nära att få gå ensam imorrn och alla borde veta att jag hatar att gå själv men alexandra. Min räddare ställde upp att gå med jobbiga mejj imorn §. Nu ska jag återgå till läxorna, vi hörs ikväll beauties ♥





Kreta 09- stor saknad !



Kommentarer
anna

det kmr säkert hända nåt pinsammt med mig :S <3

Men det kmr bli roligt:D<3

2010-02-17 @ 17:51:55
URL: http://annamariahelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0