måndag med äckliga pizzor och fysik.

hellu.


Idag är de måndag som ni då fick läsa i de förra inlägget. Skolan var ganska seg men ändo roande, på badet idag under den fria tiden vi fick pratade jag och anna ett välldigt viktigt samtal som jag inte vill gå ut med här ;) Haha, anna vet vad jag snackar om §. Sen blev de att gå hem till agnes med anna & agnes ofc. När vi väl kommit in ivärmen tog vi oss några mackor och satt vi TV:en. Vid sex tog jag bussen hem bara föratt de var så j*vla kallt ute. När jag kom hem vid sju hade anton satt in några äckliga pizzor i ungen men de fick duga som kvällsmat. Sen gjorde jag mej en varm kopp choklad och tränade på min fysik läxa. Även fast jag inte fattar vad jag ska plugga så... (; . Just nu ser jag på en film på tre:an och funderar på om jag ska lägga mej tidigare än vanligt ikväll ?, är sjukligt trött. Vi hörs imorrn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0