NATTI NATTI

God kväll.

Just nu sitter jag här och ser på Wallander och webbar med anna saknaden :) Även fast vi båda sett alla wallander så sitter vi ändo som klisterlappar framför våra TV:apparater. haha. Idag kom ju pappas kusin och hennes man, vi typ prata om gammla saker och de blev mkt skratt. Sen satte jag mej här och chatta med emmiZ vi pratade förstås om Justin älskliing, aw ja är kääär (a). Sen börja wallander och emma loggade ut. Sen har ja bara fiffat inför imorn och webbat med anna då som sakt. Snart ska jag dra mej mot sängen och se klart på wallander där, sen avslutar vi söndagen med  "Twilight- När jag hör din röst". Välldigt beroendeframkallande. Sov så gott sötisar så ses vi imorn. Och då ska jag också avslöja något för er.


SOV GOTT


Kommentarer
anna

vad ska du avslöja ?§§§§

2010-02-28 @ 22:20:18
URL: http://annamariahelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0