Seg fredag.

HEJ FREDAG !

Inatt sov ju agnes här, vi satt vid datorn till 3 och sommnade vid 4. Jag hade ju satt klockan på halv nio men jag stängde av den och vaknade igen vid 12, då ringde jag till min moster men vi kunde inte åka till badhuset eftersom vi vaknat så sent. Så jag och agnes gick ner och gjorde frukost och sen chokladbollar, dom blev inte sådär jättegoda. Vi gjorde oss iordning vid tre och sen skulle Agnes åka hem. Nu sitter jag här och ser på Timmy turner och äter glass. Senare blire att möta mami och ikväll blir mys med tacos och let´s dance. Hur mysigt som hällst (: Imorn kommer moster och vi ska göra sushi, gottigotti. Jag slutar här men skriver ikväll också.

O.B.S: glöm inte att klicka på knappen över klockan och följ min blogg med bloglovin ;)





hej jag älskar dej hejdå !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0