Snödag med agnes!

hejsan !

idag är de söndag och imorn börjar lovet ! Sköntskönt. Idag vaknade jag upp med världens magont, alla fattar va?. Men iallafall, jag var med agnes idag. Pappa skjutsade upp mej dit vid fyra och jag och agnes tog en massa bilder som ni ska få se sen. Efter en och en halv timma ungefär förs vi båda så mkt att benen var röda, så vi gick hem till agnes. Väl där kröp vi upp i soffan med varsina filtar och värmde oss, först såg vi på ghost wisper och sen svärdet i stenen. Haha svärdet istenen är jue as bra. höhö. Sen kom pappa och hämta mej och vi stanna på konsum och köpte lite saker. Sen blev de hem och sätta sej här. Jag har just laddat över bilderna jag och agnes tog så ni ska få se dom. Pappa har satt på trean som de är ghost rider på. Mycket ghost idag eller ? ;) . Nae vi hörs imorn okej? då kanske de blir yxbacken och stå första gången på sidor för min del, höhö. Nae vi hörs.





 


Kommentarer
Agnes

hihi<3

2010-02-21 @ 22:38:02
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0