Soft dag, men utan anna :(♥

hej !

Idag är de torsdag och imorn är sista dagen innan sportlovet. Idag hade vi vinteridrotts dag och som jag sa i förra inlägget valde jag spa. När jag och alexandra kom till skolan gick vi till caféterian och där var typ alla. emma,jennifer,elin,sanna,angelica,linn och agnes. Jag blev jätteorolig när inte anna dök upp men de visade sej att hon hade blivit sjuk över natten, stackars hjärtat hoppas att du kryar på dejj och kommer imorrn. Först badade vi och jag och emma gjorde konster och så i vattnet. Sen skulle vi ut och gå på prommenad, vi gick upp till ica och handlade godis, sen skulle sjuorna göra ansiktsmasker och sen åt vi tacos.. Vid ett var vi klara med våra aktiviteter så vi stängde in oss i ett litet rum i hemkunskapen (vi sjuor) och körde hänga gubben. Sen vid tjugo över ett fick vi gå hem. Soft och kort dag. Nu sitter jag här och webbar med anna och gör mina läxor. Vi kanske hörs ikväll. ♥



Kommentarer
anna

Lilla jag chattar du med ja <3333§§§§§

2010-02-18 @ 16:30:09
URL: http://annamariahelen.blogg.se/
Agnes

Hihi tacos var typ bara vatten och köttfärs;)<33333

2010-02-18 @ 21:04:36
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0