SPIDERMAN 3 !

mina hej börjar bli tråkiga.

Jag hittade emma som inte alls var spårlöst försvunnen utan bara ute på prommenad ;D Så jag var med emma och vi var ute och gick. Sen skulle jag äta, de fick bli kebab eftersom pappa jobba och mamma var sjuk. Efter maten blev de att städa undan på rummet, bytte lakan och dammsugade hela rummet. Känner mej riktigt duktig och man ser skillnad. :D(y) . Sen blev de att ta upp massa urväxta kläder till myrorna och möta upp linnea samtidigt. Nu sitter jag här med chipspåsen öppnad och väntar på att spiderman 3 ska starta. Hejjsvejjs :)





ha en trevlig söndagskväll.



Kommentarer
jennifer

haha ja va rädd att emma typ va försvunnen ? :D

2010-02-08 @ 19:46:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0