trött framför TV:en och webbar med agnes.

hej.

Just nu sitter jag framför house och webbar med agnes, när jag kommit hem från yxbacken ringde farmor hon frågade om jag kunde posta ett brev och köpa halstabletter så jag gick upp till ica och sen hem till farmor där fick jag risgrynspudding, jag vet att de låter äckligt men de är as gott (!!) Sen blev de att gå hem, där severades de blodpudding som är de bästa jag vet. Sen satte jag mej här, skulle egentligen pluggat lite läxor men jag skiter faktiskt i de.. Nu ska jag gå tillbaka tilll house, hoppas att ni alla får en trevlig tisdags kväll och att ni sover gott. Vi hörs imorgon.




jag saknar sommaren och KRETA !


Kommentarer
AALVA

ja jag älskar chokladpudding med grädde!

du har också fint namn! :D

2010-02-24 @ 10:35:53
URL: http://alltidalva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0