TE, blodapelsin och kex = I love it !

hejj mitt vinterland :D


Idag är de måndag igen. ae, ja har jätteont i halsen värkligen!! inget roliigt :(
äch, shiit same. Idag var de skola då. Inge speciellt med de utom att de var bad sista lektionen. ååh. Så jävla roligt vare att bada aso :') . Sen efter skolan blev de att gå hem med agnes & linnea. Vi hade snöbollskrig oh jag ramalde tre gånger ._. . Sen gick jag och agnes in hit oh vi satt vid datorn, Vid 6 skulle vi äta oh vid sju åkte hon hem :/§ efter de satte jag mig här med en kopp te, kex och blodapelsin. Just nu webbar jag med agnes och ser på spårlöst. Laddar upp batteriet inför imorgon. Inför en ny skoldag full med problem. Nae nu måste jag springa ner oh hämta glosläxorna och logga in på glosboken.se . Vi fick engelska läxan idag oh man har 15 glosor tills IMORGON :OOO. Najj nu kan ja inte sitta här mer. hörs imorgon...




it´s called love <3


Kommentarer
Agnes

2010-02-01 @ 21:36:24
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/
Agnes

oj glömde skriva komentaren :$



Naaw<3<3 Bilden och textenn :'D<3

2010-02-01 @ 21:37:47
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0