trög lärare talar ?! :s

hellu.

Idag är de äntligen fredag (y) Skolan var helt okej idag faktiskt ganska rolig. På fysiken så märkte vi lärarens ord hela tiden så han bah: När jag gick i skolan, då sa våran lärare att han skulle säga tre saker. Och han höll upp fyra fingrar, så vi satt där och undrade varför han hade fyra fingrar uppe i luften. Haha. Vi bah: ja och sen då ? . Fast de han sa var själva poängen och han tyckte att han var jätterolig. :s. Sen vare SO sista lektionen, vi fick typ gelehjärtan som man alltid får nu vid alla hjärtans dag , sen blev anna sötis ledsen så jag hängde med ut och vi satt och prata i korridoren typ hela lektionen. Jag blir ledsen när du är ledsen. därför finns jag alltid här för dej älskliing §. Vid två var dagen slut och jag gick hem. Väl hemma fixade jag lite på bloggen och tittar nu på tv, sammtidigt som jag chattar med agnesbooi (: . Vi hörs ikväll..♥




© by alvagöjefors.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0