GLAD ALLAHJÄRTANS DAG !

Ja, rubirken säger allt, idag är de allahjärtansdag. Kom hem från min kusin för ett tag sedan, trevlans (: just nu gör jag ingenting, väntar på att mamma ska börja med maten för jag är dööa hungrig. Imorgon är de skola igen kanske inte de roligaste direkt menmen. nästa vecka är du ju sportlov så de är bara köra på, en vecka till i skolan kan väll inte  vara så farligt. Min kusin fick ju en kamera igår, så vi gick ut och fotade lite där jag fick stå som modell. Jag blir sämst på bilder, ärligt talat. men de blev ändo ganska lyckat, ni får se dom sen när min kusin orkar lägga in bilderna på datan. Nae jag har väll inte så mkt mer att säga här, jag skriver sen ikväll också. Jag får önska alla en trevlig alla hjärtans dag med era nära och kära.



Kommentarer
Agnes

Glad alla hjärtans dag:D <3<3

2010-02-14 @ 19:46:46
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0