God love´s everyone, except me.

hejsvejjs .

Idag är de tisdag och vilketjäkla drag de var idag ! Allt bah flöt på, först så vare fysik som jag värkligen var sämst på, även fast jag fattade de igår :o. Senare vare lite lektioner och sen slöjd, jag började att brodera nasse som kommer att ta hundra år, sammtidigt som jag hade lite roligt med anna, maria och lisa(: . Vid tre blev de att gå hem och var hemma vid halv fyra. Just nu sitter jag och webbar med anna för ovanligehetens skull § Vi pratar om de mästa och larvar oss !. Senare blir de att plugga ännu mer tyska och laga mat till mej och anton. Pappa åkte ner till malmö för att se på rammstein (y) Ikväll ska jag inte göra någonting bara vara hemma och slappa med mamma (a´. Vi hörs väll ikväll också, tyska glosorna väntar !

agnes visade mej denhär videon, jag tycker ni ska kolla. HELA!





Kommentarer
jennifer

eeh alva, DÅLIG HUMOR PÅ HÖG NIVÅÅ !

nu har jag slösat bort 5 minuter av mitt liv på den här filmen, asså människan kan inte ha ngt liiiv alls ? :D<3

2010-02-17 @ 17:49:45
alva

hahah, ae ja vet. Men dom fem minuterna spenderades iallafall på MIN blogg (: ilu <3

2010-02-17 @ 20:26:00
URL: http://alvagojefors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0